DDP - Zverejnená diplomová práca

Komunikačná stratégia inštitúcie

Autor
Šotnárová, Klaudia
Školiteľ
Kaputa, Vladislav
Oponent
Maťová, Hana
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2019
Počet strán
50.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=F8FE310152E9D1F1E1104541F7FB
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
02.05.2019

Dátum vytvorenia protokolu
05.05.2019

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
06.06.2019

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The evaluation of the communication strategy of the Technical University in Zvolen was the main aim of the thesis. In the thesis we have theoretically focused on marketing mix of products and services and communication policy. We compared marketing communications of selected universities according to own judgment. Through the survey we evaluated the satisfaction of students with marketing communication at the Technical University in Zvolen. We evaluated obtained information and created a proposal for improving marketing communication at the university.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)