DZB - Zverejnená bakalárska práca

Vplyv reklamy na vybranú cieľovú skupinu

Autor
Kyzúr, Ján
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2023
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=F806E6B7D49B8C8B166FF9F8458C
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
24.05.2023

Dátum vytvorenia protokolu
24.05.2023

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
19.06.2023

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
KYZÚR, Ján: Vplyv reklamy na vybranú cieľovú skupinu. [Bakalárska práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miriam Olšiaková, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: Bakalár. Zvolen: TU, 2023. s. 59. Bakalárska práca sa zameriava na zistenie vplyvu reklamy na vybranú cieľovú skupinu, ktorou sú ženy. Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti sa venujeme základným definíciám a rozdeleniam v oblasti marketingu, psychológii reklamy, spolu s metódami ovplyvňovania správania sa žien vystavených reklame. V praktickej časti prezentujeme výsledky prieskumu realizovaného prostredníctvom dotazníkov, ktorého cieľom bolo zistiť odpovede na špecifické otázky. V závere práce formulujeme závery vyplývajúce z prieskumu. Realizovaný prieskum je východiskom pre rozsiahlejší prieskum do diplomovej práce.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)