Táto bakalárska práca s názvom „Marketingové stratégie na internete“ sa zaoberá analýzou marketingových stratégií v oblasti fotografických služieb na internete a navrhuje zlepšenia. Teoretická časť je zameraná na digitálne marketingové nástroje, ako je webová stránka, SEO, PPC reklama, e-mail marketing, sociálne siete a obsahový marketing. V praktickej časti sa analyzujú existujúce marketingové stratégie a identifikujú sa ich silné a slabé stránky. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté možné zlepšenia a odporúčania, ako efektívnejšie využiť digitálne kanály. Navrhované odporúčania zahŕňajú lepšie zameranie sa na sociálne siete, najmä Instagram, a pravidelné zdieľanie portfólia a práce. Rovnako dôležité je získavanie hodnotení, recenzií alebo inej spätnej väzby od zákazníkov na zvyšovanie dôveryhodnosti. Dôležitým faktorom je tiež byť dostupný a poskytovať rýchlu a efektívnu komunikáciu. Výsledkom práce je poskytnúť fotografom návod na vytvorenie účinnej marketingovej stratégie, ktorá im pomôže zvýšiť viditeľnosť, získať nových klientov a upevniť si pozíciu na trhu fotografických služieb.