DZB - Nezverejnená bakalárska práca

Marketingové stratégie na internete

Autor
Holčíková, Lenka
Školiteľ
Parobek, Ján
Oponent
Slašťanová, Nikola
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2023
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=F806E6B7D49B8C8B146EF3F8458C
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
25.05.2023

Dátum vytvorenia protokolu
25.05.2023

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
20.06.2023

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Táto bakalárska práca s názvom „Marketingové stratégie na internete“ sa zaoberá analýzou marketingových stratégií v oblasti fotografických služieb na internete a navrhuje zlepšenia. Teoretická časť je zameraná na digitálne marketingové nástroje, ako je webová stránka, SEO, PPC reklama, e-mail marketing, sociálne siete a obsahový marketing. V praktickej časti sa analyzujú existujúce marketingové stratégie a identifikujú sa ich silné a slabé stránky. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté možné zlepšenia a odporúčania, ako efektívnejšie využiť digitálne kanály. Navrhované odporúčania zahŕňajú lepšie zameranie sa na sociálne siete, najmä Instagram, a pravidelné zdieľanie portfólia a práce. Rovnako dôležité je získavanie hodnotení, recenzií alebo inej spätnej väzby od zákazníkov na zvyšovanie dôveryhodnosti. Dôležitým faktorom je tiež byť dostupný a poskytovať rýchlu a efektívnu komunikáciu. Výsledkom práce je poskytnúť fotografom návod na vytvorenie účinnej marketingovej stratégie, ktorá im pomôže zvýšiť viditeľnosť, získať nových klientov a upevniť si pozíciu na trhu fotografických služieb.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)