DDP - Zverejnená diplomová práca

Marketingový prieskum vnímania neetických aspektov reklamy

Autor
Sopko, Juraj
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2023
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=F71371142B4D1214C0E9023DD0C9
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
07.04.2023

Dátum vytvorenia protokolu
12.04.2023

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
13.06.2023

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
SOPKO, Juraj: Marketingový prieskum vnímania neetických aspektov reklamy [Diplomová práca]. Technická univerzita vo Zvolene, Rektorát, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, Vedúci práce: Ing. Miriam Olšiaková, PhD., Zvolen 2023, s. 69 Diplomová práca prináša výsledky prieskumu, ktorý sa zaoberá vplyvom reklamy na spotrebiteľské správanie a jej neetickými stránkami, predovšetkým s ohľadom na pohlavie respondenta. Práca sa skladá z dvoch častí a to teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sme definovali pojmy, ktoré súvisia s problematikou neetickej reklamy. Charakterizovali sme etiku, morálku, podnikateľskú etiku, marketing a naň naviazaný marketingový mix. V praktickej časti sme prostredníctvom dotazníkového prieskumu zisťovali ako respondenti vnímajú neetickú reklamu. Súčasťou praktickej časti bolo aj testovanie stanovených štatistických hypotéz. V závere sme zhrnuli výsledky prieskumu a navrhli sme možnosti, ktoré by viedli k obmedzeniu neetickej reklamy.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)