DDP - Zverejnená diplomová práca

Analýza zákazníckych reklamácií v kontexte zabezpečenia kvality

Autor
Dobrovič, Martin
Školiteľ
Sujová, Erika
Oponent
Gejdoš, Pavol
Škola
Technická univerzita vo Zvolene FT KVTMKv (FT)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=D9F0BB0A8DA992698DA199D31B33
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
2381 | *strojárstvo

Dátum zaslania práce do CRZP
12.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
12.05.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
02.06.2022

Práca je zverejniteľná od
12.05.2023

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Cieľom diplomovej práce je analyzovať zákaznícke reklamácie vo výrobnej prevádzke ZF Slovakia a.s. v závode Levice. V práci sú definované jednotlivé požiadavky zákazníkov z pohľadu normy IATF, ktoré výrobný podnik musí spĺňať, ak chce dodávať produkty doautomobilového priemyslu. V praktickej časti je práca zameraná na analýzu systému manažérstva kvality v podniku a analýzu zákazníckych reklamácií. Zákaznícke reklamácie boli vyhodnotené Paretovou analýzou, ktorou boli identifikované najpočetnejšie reklamácie. Posledná časť práce je zameraná na návrhy zníženia početnosti najzávažnejších reklamácií a odporúčaní pre podnik.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)