ĎATKOVÁ, Terézia: Analýza zákazníckej skúsenosti vo vybranej spoločnosti. [Bakalárska práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miroslava Oravcová Triznová, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: Bakalár, v skratke "Bc.". Zvolen: TU, 2022. 50 s. Bakalárska práca sa zameriava na analýzu zákazníckej skúsenosti vo vybranej spoločnosti. Pre analýzu bola vybraná spoločnosť Pepco Slovakia s. r. o.. V teoretickej časti bakalárskej práce sa charakterizovali základné pojmy pre lepšie pochopenie riešenej problematiky. Charakterizované boli pojmy ako zákazník, zákaznícka skúsenosť, spotrebiteľ a marketingový mix. V druhej praktickej časti bol k analýze vytvorený krátky dotazník na základe ktorého bola analyzovaná zákaznícka skúsenosť vo vybranej spoločnosti. Získané výsledky z dotazníkového prieskumu sa v poslednej časti bakalárskej práce vyhodnotili a taktiež bol vypracovaný návrh konkrétnych riešení, ktoré pomôžu zlepšiť zákaznícku skúsenosť so službami spoločnosti.