DZB - Zverejnená bakalárska práca

Analýza zákazníckej skúsenosti vo vybranej spoločnosti.

Autor
Ďatková, Terézia
Školiteľ
Oravcová Triznová, Miroslava
Oponent
Nosáľová, Martina
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
50strán. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=D9F0BB0A8DA992698AA198D31B33
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
12.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
12.05.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
16.06.2022

Práca je zverejniteľná od
12.05.2023

Elektronická verzia
 Prehliadať
ĎATKOVÁ, Terézia: Analýza zákazníckej skúsenosti vo vybranej spoločnosti. [Bakalárska práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miroslava Oravcová Triznová, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: Bakalár, v skratke "Bc.". Zvolen: TU, 2022. 50 s. Bakalárska práca sa zameriava na analýzu zákazníckej skúsenosti vo vybranej spoločnosti. Pre analýzu bola vybraná spoločnosť Pepco Slovakia s. r. o.. V teoretickej časti bakalárskej práce sa charakterizovali základné pojmy pre lepšie pochopenie riešenej problematiky. Charakterizované boli pojmy ako zákazník, zákaznícka skúsenosť, spotrebiteľ a marketingový mix. V druhej praktickej časti bol k analýze vytvorený krátky dotazník na základe ktorého bola analyzovaná zákaznícka skúsenosť vo vybranej spoločnosti. Získané výsledky z dotazníkového prieskumu sa v poslednej časti bakalárskej práce vyhodnotili a taktiež bol vypracovaný návrh konkrétnych riešení, ktoré pomôžu zlepšiť zákaznícku skúsenosť so službami spoločnosti.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)