Dizajn je unikátny nástroj, ktorý dokáže komplexne reprezentovať a vyjadrovať kreatívny potenciál krajiny. Slovensko neprestajne hľadá svoje miesto vo svete a snaží sa formovať svoju jedinečnú identitu. Dizajn ako multidisciplinárna kultúrna komodita je schopný prezentovať bohatú kultúru krajiny a jej potenciál v zahraničí. Táto práca sa zameriava na využitie príbehu a multisenzorického dizajnu na prezentáciu slovenského dizajnu a ich význam v navrhovaní produktov. Multisenzorický prístup v dizajne môže výrazne zlepšiť používateľskú skúsenosť a vytvoriť silnejšie a trvácnejšie zážitky. Správne použitie multisenzorických prvkov môže zabezpečiť lepšie spojenie medzi človekom a produktom a môže byť aplikované na rôzne oblasti. Metodika hodnotenia multisenzorických vlastností produktov je cenným prínosom pre dizajnérov na zvyšovanie kvality produktov a tiež samotného dizajnérskeho procesu. Multisenzorický dizajn predstavuje dôležitý prístup k dizajnovaniu produktov a zohľadnenie multisenzorickej skúsenosti v procese dizajnu má pozitívny vplyv nielen na vzhľad, ale aj na funkčnosť produktov a celkový zážitok s ich používaním.