Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DDP - Zverejnená diplomová práca
Platforma pre kolaboratívne vyučovanie matematiky Hejného metódou
Autor
Linhart, Daniel
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Tomcsányiová, Monika
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2018
Počet strán
65s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=CB745B58B0F7E53C0D5BCB6F3E25
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Diplomová práca
Študijný odbor
2511 | aplikovaná informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
04.05.2018
Dátum vytvorenia protokolu
04.05.2018
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
02.07.2018
Práca je zverejniteľná od
01.07.2018
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
LINHART, Daniel: Platforma pre kolaboratívne vyučovanie matematiky Hejného metódou (Diplomová práca) – Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky; Katedra aplikovanej informatiky. – Školiteľ: RNDr. Peter Borovanský, PhD.: FMFI UK, 2018 Spolupráca a komunikácia sú základné pravidlá Hejného metódy, avšak väčšina edukačných aplikácií tieto pravidlá nedodržiava. Preto sme sa rozhodli vytvoriť aplikáciu na výučbu matematiky s využitím Hejného metódy. V našej aplikácii kladieme dôraz na komunikáciu medzi žiakmi a ich spoluprácu s učiteľmi, pričom výučba prebieha na tabletoch. Naša práca poukazuje na to, aká je dôležitá spolupráca a na čo sa je potrebné zamerať pri vývoji podobnej aplikácie. Výsledkom našej práce je aplikácia umožňujúca zdieľať úlohy medzi žiakmi, pridávať úlohy na virtuálnu tabuľu a kontrolovať aktivitu žiakov učiteľom. Aplikácia umožňuje zaraďovať žiakov do tried, sledovať štatistiky, či pridávať úlohy triede. Platforma je založená na komunikácií v reálnom čase s použitím technológie Firebase. Kľúčové slová: Hejného metóda, platforma, vyučovanie matematiky, kolaboratívne vyučovanie
Abstrakt v sekundárnom jazyku
LINHART, Daniel: Collaborative platform for Hejný's math teaching method (Diploma thesis) - Comenius University in Bratislava, Faculty of mathematics, physics and informatics; Department of applied informatics - Adviser: RNDr. Peter Borovanský, PhD.: FMFI UK, 2018 Collaboration and communication are fundamental principles of Hejny’s method, however most of existing educational applications don’t follow these principles. Therefore we have decided to create application for teaching math with using Hejny’s method. In our application we focus on communication between pupils and their collaboration with teachers, while tablets are used for teaching. Our work points to importance of collaboration and what we need to focus on developing a similar application. Result of our work is an application which allow sharing exercises, adding exercises to the virtual board and control of pupil activity by teachers. Application allows assign pupils to the classes, observe statistic or add exercises to class. Platform is based on real-time communication with using Firebase technology. Key words: Hejny method, platform, learning mathemathics, teaching mathematics, collaborative teaching
1570858