DZB - Zverejnená bakalárska práca

Obal a etiketa v marketingu.

Autor
Čiakyová, Diana
Školiteľ
Drličková, Eva
Oponent
Kaputa, Vladislav
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2019
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=C6063C7B07FFACC0484EE126C0CD
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
30.04.2019

Dátum vytvorenia protokolu
02.05.2019

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
13.06.2019

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
The aim of this bachelor thesis is to propose a questionnaire aimed at identifying consumer preferences related to individual types of packaging and also monitoring the recycling rate across individual regions of Slovakia and different age groups. Subsequently, the clarity of the questionnaire was verified using a sample of ten respondents. In order to propose the questionnaire it was necessary to study and collect theoretical knowledge from the field of marketing, marketing communication, the issue of packaging means with focus on paper packaging. The clarity of the questionnaire was assessed as sufficient by the consumer piloting. The output of the bachelor thesis is a questionnaire that can be considered suitable for submitting to a wider sample of respondents.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)