DDP - Zverejnená diplomová práca

Vnímanie reklamy na sociálnych sieťach

Autor
Krahulcová, Eliška
Školiteľ
Dzian, Michal
Oponent
Lichý, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2019
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=C6063C7B07FFACC04048E026C0CD
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
01.05.2019

Dátum vytvorenia protokolu
04.05.2019

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
13.06.2019

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
KRAHULCOVÁ, Eliška: Perception of advertising on social media [Diploma thesis]; Technical university in Zvolen, Department of marketing, trade and world forestry. The head of the thesis: Ing. Michal Dzian, PhD, 68 p., Zvolen 2019. Qualification degree: Engineer.The main goal of this diploma thesis is to analyze, how respondents perceive advertising on social media. The submitted thesis consists of theoretical and empirical part. Theoretical part is focusing on stating the word marketing itself, marketing communication, internet marketing, marketing on social media. Empirical part is processed in the form of data analysis, collected in a marketing research - its goal was to find out, how respondents perceive advertising on social media. The final part of the thesis includes summary of achieved results, which give us information about perceiving advertising on social media from the respondents’ point of view.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)