Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou používateľského rozhrania aplikácie pre operačný systém Android v prostredí MIT App Inventor 2. Pozostáva zo štyroch kapitol. V prvej kapitole sa opisujú všeobecné štandardy používateľského rozhrania a jeho tvorby a čomu sa pri ňom vyhýbať. Uvádzajú sa rozdiely medzi používateľským rozhraním a používateľským zážitkom a ako veľmi so sebou úzko súvisia. Tretia kapitola sa venuje tvorbe používateľského rozhrania mobilných aplikácií v MIT App Inventore 2. Testujú a aplikujú sa rozšírenia pre App Inventor. Opisujú sa jeho problémy, nedostatky a obmedzenia, ako aj chýbajúce komponenty, ktoré sa často používajú a zároveň sa navrhujú a testujú riešenia na identifikované problémy a nedostatky. V štvrtej kapitole sú následne prezentované dosiahnuté výsledky, výhody a nevýhody vývoja v tomto prostredí. MIT App Inventor 2 zjednodušuje proces návrhu a vývoja mobilných aplikácií, ale takéto zjednodušenie prináša so sebou viaceré obmedzenia, ktoré limitujú možnosti návrhu a vývoja mobilných aplikácií.