V súčasnej uponáhľanej dobe plnej nových nápadov v podnikaní, nie je čas a zabúda sa na využívanie komplexných nástrojov a metód riadenia, ktoré sú nápomocné a vo veľa prípadoch účinnejšie v dosahovaní stanovených cieľov. Z pohľadu sledovania konkrétneho podniku služieb sme mali šancu spozorovať fakt, že podniky sa zameriavajú na procesy až vtedy, ak sa nedosahujú stanovené ciele alebo ak v procese nastane problém. Na základe toho sme sa rozhodli sledovať a aplikovať metódy procesného manažmentu na hlavný proces vo vybranom podniku. Tento proces síce dosahoval požadované hodnoty, avšak našim zámerom bolo zjednodušiť a zefektívniť prácu zamestnancom figurujúcim v procese a navrhnutými metódami zvýšiť požadované hodnoty výkonnosti procesu. Reakciou na implementované metódy sa stala systematicky využívaná pracovná doba so spoľahlivým time managementom. Pridanou hodnotou výskumu bola aj analýza skúmaných pridružených pomocných procesov a vyhodnotenie chýb a nedostatkov v týchto procesoch.