DZB - Zverejnená bakalárska práca

Ľudský faktor v manažérstve kvality

Autor
Gregáňová, Alexandra
Školiteľ
Gejdoš, Pavol
Oponent
Lesníková, Petra
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KEMP (DF)
Rok odovzdania
2022
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=BDC2D20A28F6279219971C9B8B08
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
29.04.2022

Dátum vytvorenia protokolu
30.04.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
15.06.2022

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
ABSTRAKT GREGÁŇOVÁ, Alexandra: Ľudský faktor v manažérstve kvality Bakalárska práca - Technická univerzita vo Zvolene, katedra ekonomiky, manažmentu a podnikania. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Pavol Gejdoš, PhD Zvolen: TU, 2022 57s. Cieľom bakalárskej práce je zistiť vplyv ľudského faktora na manažment kvality. Teoretická časť bude zameraná na vysvetlenie a objasnenie základných pojmov spojených s kvalitou a manažérstvom kvality, história manažérstva kvality, významné osobnosti v oblasti manažérstva kvality, filozofiu kvality, funkcie manažérstva kvality, zásady manažérstva kvality, normy STN EN ISO 9000 a koncepcia TQM, taktiež sa zameriame na ľudský faktor a riadenie ľudských zdrojov, motiváciu zamestnancov, ich vzdelávanie, odmeňovanie, pracovné vzťahy a efektivitu tímovej práce. Následne si určíme cieľ a metodiku práce. Praktická časť bude obsahovať charakteristiku podniku Slovenské parkety s. r. o., históriu podniku a činnosť podniku. V podniku budeme následne skúmať, aký vplyv má motivácia, vzdelávanie a tímová práca vplyv na kvalitu pracovného výkonu. Tento prieskum bude praktizovaný dotazníkovým spôsobom. Následne dotazníky vyhodnotíme, analyzujeme a navrhneme opatrenia na odstránenie nedostatkov v podniku, ktoré z prieskumu budú vyplývať.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)