ABSTRAKT GREGÁŇOVÁ, Alexandra: Ľudský faktor v manažérstve kvality Bakalárska práca - Technická univerzita vo Zvolene, katedra ekonomiky, manažmentu a podnikania. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Pavol Gejdoš, PhD Zvolen: TU, 2022 57s. Cieľom bakalárskej práce je zistiť vplyv ľudského faktora na manažment kvality. Teoretická časť bude zameraná na vysvetlenie a objasnenie základných pojmov spojených s kvalitou a manažérstvom kvality, história manažérstva kvality, významné osobnosti v oblasti manažérstva kvality, filozofiu kvality, funkcie manažérstva kvality, zásady manažérstva kvality, normy STN EN ISO 9000 a koncepcia TQM, taktiež sa zameriame na ľudský faktor a riadenie ľudských zdrojov, motiváciu zamestnancov, ich vzdelávanie, odmeňovanie, pracovné vzťahy a efektivitu tímovej práce. Následne si určíme cieľ a metodiku práce. Praktická časť bude obsahovať charakteristiku podniku Slovenské parkety s. r. o., históriu podniku a činnosť podniku. V podniku budeme následne skúmať, aký vplyv má motivácia, vzdelávanie a tímová práca vplyv na kvalitu pracovného výkonu. Tento prieskum bude praktizovaný dotazníkovým spôsobom. Následne dotazníky vyhodnotíme, analyzujeme a navrhneme opatrenia na odstránenie nedostatkov v podniku, ktoré z prieskumu budú vyplývať.