KLIMOVÁ, Zuzana: Marketingový prieskum neetických aspektov vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. [Diplomová práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miriam Olšiaková, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: Inžinier. Zvolen: TU, 2023. s. 86. Hlavným cieľom diplomovej práce je navrhnutie opatrení, ktoré by ochránili spotrebiteľov pred neetickými aspektami vybraných nástrojov marketingovej komunikácie, ktorými na nich podniky pôsobia v snahe ovplyvniť ich nákupné správanie, prípadne povedomie o značke. V teoretickej časti práce sa nachádzajú základné poznatky z oblasti etiky, etiky v marketingu a neetických aspektov marketingovej komunikácie. Praktická časť pozostáva z výsledkov prieskumu, ktorý bol realizovaný formou dotazníka. V rámci práce sme sa zamerali aj na štatistické testovanie hypotéz. Prostredníctvom zhodnotenia údajov získaných z prieskumu sme sformulovali návrhy opatrení, ktoré by pomohli ochrániť spotrebiteľov voči neetickému správaniu zo strany podnikov.