DDP - Zverejnená diplomová práca

Marketingový prieskum neetických aspektov vybraných nástrojov marketingovej komunikácie

Autor
Klimová, Zuzana
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Loučanová, Erika
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2023
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=B9F89BDF2FCAC7085224524B24F4
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
15.05.2023

Dátum vytvorenia protokolu
15.05.2023

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
05.06.2023

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
KLIMOVÁ, Zuzana: Marketingový prieskum neetických aspektov vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. [Diplomová práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miriam Olšiaková, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: Inžinier. Zvolen: TU, 2023. s. 86. Hlavným cieľom diplomovej práce je navrhnutie opatrení, ktoré by ochránili spotrebiteľov pred neetickými aspektami vybraných nástrojov marketingovej komunikácie, ktorými na nich podniky pôsobia v snahe ovplyvniť ich nákupné správanie, prípadne povedomie o značke. V teoretickej časti práce sa nachádzajú základné poznatky z oblasti etiky, etiky v marketingu a neetických aspektov marketingovej komunikácie. Praktická časť pozostáva z výsledkov prieskumu, ktorý bol realizovaný formou dotazníka. V rámci práce sme sa zamerali aj na štatistické testovanie hypotéz. Prostredníctvom zhodnotenia údajov získaných z prieskumu sme sformulovali návrhy opatrení, ktoré by pomohli ochrániť spotrebiteľov voči neetickému správaniu zo strany podnikov.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)