DDP - Zverejnená diplomová práca

Manažment kvality v podnikoch služieb

Autor
Blažková, Monika
Školiteľ
Klementová, Jarmila
Oponent
Simanová, Ľubica
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KEMP (DF)
Rok odovzdania
2023
Počet strán
70.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=B9F89BDF2FCAC7085126544B24F4
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
15.05.2023

Dátum vytvorenia protokolu
15.05.2023

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
06.06.2023

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Hlavným cieľom diplomovej práce bolo zhodnotiť manažment kvality v spoločnosti Slovenská pošta, a.s., ktorá je poskytovateľom služieb pre širokú verejnosť, hlavne prostredníctvom svojich sietí pôšt po celom území Slovenska. Manažment kvality sme hodnotili na základe spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami a spokojnosti zamestnancov s pracovnými podmienkami. K dosiahnutiu hlavného cieľa sme museli najskôr v prvej časti zadefinovať pojmy týkajúce sa oblasti ekonomiky podnikov služieb a tiež manažmentu kvality. Ďalšia časť popisuje štruktúru a činnosť Slovenskej pošty a ponúkané služby. V praktickej časti bol realizovaný primárny výskum s využitím metódy dopytovania formou dotazníkov, ktoré boli zamestnancom a zákazníkom pošty rozposlané po celom území Slovenska. Následnou aplikáciou štatistických metód sme vyhodnotili stav za pomoci grafov, tabuliek a popisne a navrhli riešenia pre optimalizáciu a zvýšenie kvality služieb. Na základe analýzy výsledkov prieskumu o službách poskytovaných Slovenskou poštou, sme navrhli vhodné metódy a postupy pre uplatnenie systému manažérstva kvality.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)