DDP - Zverejnená diplomová práca

Hodnotenie marketingovej komunikácie vo vybranom podniku

Autor
Adameková, Veronika
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Nosáľová, Martina
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2023
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=B9F89BDF2FCAC70851225B4B24F4
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
15.05.2023

Dátum vytvorenia protokolu
15.05.2023

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
06.06.2023

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
Cieľom diplomovej práce je zhodnotenie aktuálneho stavu marketingovej komunikácie vo vybranom podniku a na základe zistení navrhnúť príslušné opatrenia a odporúčania pre jej zefektívnenie. V teoretickej časti sa zameriavame charakteristiku marketingu, marketingového mixu či nástrojov marketingovej komunikácie a jej cieľov, princípov a foriem v tzv. komunikačnom mixe. Druhá kapitola opisuje dané formy zahrňujúce reklamné médiá, ktorými môže byť rádio a televízia, internet, tlačové médiá, podporu predaja, priamy marketing, osobný predaj či vzťah s verejnosťou. V praktickej časti sa zameriavame na hodnotenie marketingovej komunikácie vo vybranom podniku pomocou marketingového prieskumu realizovaného dotazníkovou metódou zberu dát s priamymi aj potenciálnymi zákazníkmi firmy. Prostredníctvom získaných výsledkov z prieskumu navrhujeme odporúčania pre zvolenú firmu, s cieľom zvýšiť efektivitu svojich marketingových aktivít, vrátane odhadu nákladov na ich implementáciu.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)