DDP - Zverejnená diplomová práca

Vplyv influencerov na nákupné správanie sa ich sledovateľov

Autor
Repická, Dominika
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2020
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=B5E6096D0905A43EE80B1619D4C8
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
08.05.2020

Dátum vytvorenia protokolu
09.05.2020

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
01.07.2020

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The diploma thesis called "Influence of influencers on the shopping behavior of their followers" was elaborated with the aim to approach the issue of influencer marketing and at the same time to find out to what extent influencer influences the buying behavior of its followers. The theoretical knowledge focused on influencer marketing, online marketing and social network marketing was subsequently applied to the practical part of the thesis, in which we surveyed respondents' opinion on the issue and influence of influencers on their purchasing behavior through a questionnaire survey. At the end of the thesis we summarized the achieved results.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)