DDZ - Zverejnená dizertačná práca

Možnosti uplatnenia SEM marketingu pre konkrétny podnik predávajúci materiál na báze dreva s využitím nových štandardov

Autor
Tomić, Andrej
Školiteľ
Šupín, Mikuláš
Oponent
Kapsdorferová, ZuzanaVojtechovský, JaroslavČorejová, Tatiana
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
120s.. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=B599B75453D2B93F1DD13475B660
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Dizertačná práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
27.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
20.07.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
25.08.2022

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
Pandémia nového koronavírusu urýchlila trend digitalizácie podnikov a potrebu disponovať svojou vlastnou webovou stránkou, ktorá môže slúžiť pre účely predaja produktov a služieb podnikov. Webové stránky si vzájomne vo vyhľadávaní konkurujú pre dopyty, ktoré sú vysoko vyhľadávané. Cieľom webových stránok je zobrazovať sa pre také dopyty, ktoré majú zároveň potenciál napĺňať ciele, ktoré sú vopred zadefinované v ich online marketingovej stratégii. Tieto dopyty je možné radiť do rôznych kategórii pomocou aplikácie modelu SEE-THINK-DO-CARE. Cieľom modelu je zaradiť konkrétny dopyt k nákupnej fáze, v ktorej sa práve vyhľadávajúci nachádza. Jednotlivé príchody na webovú stránku je možné presne sledovať pomocou analytických aplikácií. Práve pre veľký súbor dát, ktoré sú k dispozícii, sa odlišuje digitálny marketing, ktorého súčasťou je aj marketing vyhľadávačov (SEM) od klasického marketingu. Reklama môže byť cielená presne a efektívne, keďže okrem sledovania atribúcie z rôznych kanálov, je možné sledovať aj konkrétne konverzie, a teda ciele, ktoré sú na webovej stránke vopred definované. Pokiaľ by sa však zmenili štandardy, ktoré sú vyžadované vyhľadávačmi, zmenil by sa spôsob doterajšieho spôsobu optimalizácie webových stránok. Hlavným cieľom dizertačnej práce bolo optimalizovať webovú stránku pre vyhľadávače po zasiahnutí aktualizáciou Page Experience 2021 pomocou nových štandardov a následne identifikovať pozitívny vplyv aplikovaných odporúčaní na počet vyplnených formulárov. Sledovaný podnik sa venoval predaju materiálu na báze dreva. Zmeny boli vyhodnotené v analytickej aplikácii Google Analytics a v monitorovacom nástroji Collabim, čím sme odstránili všetky bariéry, ktoré by mohli ovplyvniť relevantnosť výskumu.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)