Bakalárska práca je zameraná na prieskum spokojnosti zákazníka s aplikovanými nástrojmi marketingového mixu vo vybranom podniku, ktorým bola firma HK INDUSTRY, s.r.o. Táto firma sa zaoberá kompletným účtovným poradenstvom a účtovnými prácami. Práca obsahuje dve hlavné časti, teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sme sa zamerali na problematiku marketingu, marketingového mixu, porozumenie potrieb spotrebiteľa na trhu a správanie spotrebiteľa na trhu. V praktickej časti prezentujeme výsledky prieskumu, ktorý bol realizovaný prostredníctvom dotazníka. Prieskumu sa zúčastnilo 98 respondentov, zúčastnených mužov bolo 54 a žien 44. Zozbierané údaje z prieskumu sme vyhodnotili pomocou frekvenčných grafov a tabuliek. V závere práce prezentujeme výsledky vyplývajúce z prieskumu a formulujeme návrhy riešenia zistených nedostatkov.