DZB - Zverejnená bakalárska práca

Využitie marketingových nástrojov v obchodovaní so sortimentami surového dreva

Autor
Miškuf, Miroslav
Školiteľ
Halaj, Daniel
Oponent
Ivan, Ľubomír
Škola
Technická univerzita vo Zvolene LF KERLH (LF)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=B599B75453D2B93F18D53775B660
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
4219 | *lesníctvo

Dátum zaslania práce do CRZP
29.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
29.05.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
29.06.2022

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Bakalárska práca je zameraná na zistenie využívania marketingových nástrojov v obchodovaní so sortimentami surového dreva, zaoberá sa tiež marketingovou analýzou podniku podľa teórie marketingového mixu. Hlavným cieľom bolo zistiť na odštepnom závode Kriváň aké marketingové metódy využívajú a aké zmeny priniesla pandémia v rokoch 2020 a 2021 oproti roku 2019. Jedným z cieľov bolo tiež vykonať analýzu portfólia sortimentov vo vybraných rokoch a zhodnotiť ich podiel na tržbách. V záverečnej časti práce sú zhodnotené všetky výsledky na danom podniku a odporúčania pre zvolenie správnych marketingových nástrojov a vyhodnotenie sortimentov ktorý sú nosnými produktmi z hľadiska tržby podniku.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)