Abstrakt v štátnom jazyku KUBEKOVÁ, Iveta: Návrh marketingovej komunikácie na sociálnych médiách pre vybranú spoločnosť. [Bakalárska práca] – Technická univerzita vo Zvolene. Drevárska fakulta. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miroslava Oravcová Triznová, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: Bakalár. Zvolen: TU, 2022, 48 s. Zámerom bakalárskej práce je analyzovať súčasný stav marketingovej komunikácie spoločnosti Dio a navrhnúť jej vylepšenia. V prvej kapitole vysvetľujeme pojmy ako sú marketing a marketingová komunikácia, digitálny marketing a sociálne médiá. V teoretickej časti ďalej charakterizujeme zákazníka a spotrebiteľské správanie. Ďalšia časť práce pozostáva z analýzy súčasnej marketingovej komunikácie spoločnosti, analýzy konkurenčných firiem a prieskumu súčasných a bývalých zákazníkov spoločnosti predovšetkým v súvislosti s online komunikáciou. V záverečnej časti sme navrhli zlepšenia pre marketingovú komunikáciu spoločnosti na sociálnych médiách.