Bakalárska práca sa zaoberá hodnotením kvality služieb cestovného ruchu v regióne Liptov. Cieľom tejto práce je metódou dopytovania zákazníkov zozbierať potrebné údaje a informácie, za účelom hodnotenia kvality služieb v lyžiarskom stredisku Jasná – Nízke Tatry. Teoretická časť práce definuje a analyzuje problematiku služieb, kvality, kvality služieb, meranie kvality, faktory ovplyvňujúce rozvoj služieb a spokojnosť zákazníka. Praktická časť je venovaná analýze skúmaného objektu a štatistickému vyhodnoteniu výsledkov výskumu. Prostredníctvom dotazníka, ktorý vypĺňali návštevníci lyžiarskeho strediska bola zisťovaná spokojnosť zákazníkov so službami v lyžiarskom stredisku Jasná. Výsledky prieskumu boli vyhodnotené pomocou programu Excel štatistickými, grafickými a popisnými metódami. Na základe výsledkov prieskumu boli vypracované návrhy pre zvýšenie kvality služieb a spokojnosti zákazníka v lyžiarskom stredisku Jasná.