DZB - Zverejnená bakalárska práca

Kvalita služieb

Autor
Dvorský, Boris
Školiteľ
Klementová, Jarmila
Oponent
Krajčírová, Lucia
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KEMP (DF)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=A770A18E340C6018B681E3BDD5C2
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
26.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
26.05.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
21.06.2022

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Bakalárska práca sa zaoberá hodnotením kvality služieb cestovného ruchu v regióne Liptov. Cieľom tejto práce je metódou dopytovania zákazníkov zozbierať potrebné údaje a informácie, za účelom hodnotenia kvality služieb v lyžiarskom stredisku Jasná – Nízke Tatry. Teoretická časť práce definuje a analyzuje problematiku služieb, kvality, kvality služieb, meranie kvality, faktory ovplyvňujúce rozvoj služieb a spokojnosť zákazníka. Praktická časť je venovaná analýze skúmaného objektu a štatistickému vyhodnoteniu výsledkov výskumu. Prostredníctvom dotazníka, ktorý vypĺňali návštevníci lyžiarskeho strediska bola zisťovaná spokojnosť zákazníkov so službami v lyžiarskom stredisku Jasná. Výsledky prieskumu boli vyhodnotené pomocou programu Excel štatistickými, grafickými a popisnými metódami. Na základe výsledkov prieskumu boli vypracované návrhy pre zvýšenie kvality služieb a spokojnosti zákazníka v lyžiarskom stredisku Jasná.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)