DZB - Zverejnená bakalárska práca

Marketing sociálnych médií v praxi

Autor
Vidiečan, Ivan
Školiteľ
Dzian, Michal
Oponent
Kaputa, Vladislav
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2023
Počet strán
40strán. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=9CB04A0EB3E2DA914E94890E204E
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
29.04.2023

Dátum vytvorenia protokolu
29.04.2023

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
12.06.2023

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
Hlavným cieľom bakalárskej práce je analyzovať profil vybraného podniku na sociálnej sieti Instagram z hľadiska content marketingu. Teoretická časť je venovaná priblíženiu základných pojmov z oblasti marketingu, jeho nástrojov a stratégií, pričom plynule prechádza do digitálnej formy, kde si priblížime pojmy ako je online marketing, PPC reklama, search engine optimization (SEO) a sociálne médiá. Bližšie sa budeme venovať štyrom v súčasnosti najpoužívanejším z dostupných sociálnych sietí. V praktickej časti prichádza na rad analýza profilu na Instagrame vybraného podniku za pomoci poskytnutých štatistických údajov jednotlivých kľúčových ukazovateľov, ako sú dosah, impresie, cena za výsledok či celková minutá suma za príspevok. Po analýze bude nasledovať výber piatich najúspešnejších príspevkov podľa každého z ukazovateľov, čím sa dostaneme k záveru bakalárskej práce, k návrhom a odporúčaniam, ako by mal vyzerať úspešný príspevok na Instagrame z hľadiska pozornosti užívateľov a aké ďalšie činnosti môže podnik vytvárať v súlade s podporou propagácie v digitálnom prostredí.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)