Zámerom bakalárskej práce bolo analyzovať vplyv autokorektívnych kariet, nástrojov sebahodnotenia a sebavzdelávania, na študijné výsledky žiakov. Testovania sa zúčastnilo 17 žiakov vyššieho stupňa sekundárneho vzdelávania, ktorí počas 8 mesiacov vypracovávali karty z 13 tém organickej chémie. Výsledky z korelačných analýz ukázali, že žiaci používajúci autokorektívne karty pre samoštúdium dosiahli lepšie známky z vedomostných testov ako žiaci, ktorí karty nepoužívali. Taktiež žiaci, ktorí hodnotili svoj výkon pri riešení učebných úloh sebakritickejšie dosiahli lepšie vzdelávacie výsledky. Vytvorenú kartotéku žiaci pozitívne hodnotili a viac ako 60 % zastávalo názor, že práca s kartami je interesantná a pomohla im lepšie pochopiť učivo a získať lepšiu známku z chémie.