VALENTÍNY, Roman: Marketingové analýzy vo vybranom podniku [Bakalárska práca] – Technická univerzita vo Zvolene, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, Ekonomika a manažment podnikov drevospracujúceho priemyslu. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miroslava Oravcová Triznová, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: bakalár v skratke „Bc“. Zvolen: TU, 2021. 71 s. Cieľom bakalárskej práce je preskúmanie a zhodnotenie využívania online nástrojov podniku The Streets. Práca pozostáva z dvoch častí. Prvá časť sa zaoberá teoretickými poznatkami, potrebnými pre pochopenie celkovej problematiky online marketingu, ako je napríklad copywriting, e-mailing, PR, sociálne siete, SEO prvky, ale zachádza aj do technickej oblasti v podobe základných poznatkov o HTML kóde. Druhá časť pozostáva z oboznámením sa so skúmaným podnikom a jeho dvomi najväčšími konkurentmi. Následne je skúmaná použiteľnosť e-shopu tohto podniku, pomocou focus group, ktorá bola zostavená z piatich respondentov spadajúcich do cieľovej skupiny podniku. Okrem toho bol e-shop skúmaný aj z technického hľadiska analýzou SEO faktorov, ktoré majú vplyv na zobrazenie webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania. Všetky tieto poznatky boli zhrnuté v SWOT analýze. Táto časť práce obsahuje aj možné riešenia zistených nedostatkov.