DZB - Zverejnená bakalárska práca

Marketingová analýza vo vybranom podniku

Autor
Valentíny, Roman
Školiteľ
Oravcová Triznová, Miroslava
Oponent
Olšiaková, Miriam
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
70.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=983A108C82E0ACEA9E5E796AE8A0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
03.06.2021

Dátum vytvorenia protokolu
03.06.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
22.06.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
VALENTÍNY, Roman: Marketingové analýzy vo vybranom podniku [Bakalárska práca] – Technická univerzita vo Zvolene, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, Ekonomika a manažment podnikov drevospracujúceho priemyslu. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miroslava Oravcová Triznová, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: bakalár v skratke „Bc“. Zvolen: TU, 2021. 71 s. Cieľom bakalárskej práce je preskúmanie a zhodnotenie využívania online nástrojov podniku The Streets. Práca pozostáva z dvoch častí. Prvá časť sa zaoberá teoretickými poznatkami, potrebnými pre pochopenie celkovej problematiky online marketingu, ako je napríklad copywriting, e-mailing, PR, sociálne siete, SEO prvky, ale zachádza aj do technickej oblasti v podobe základných poznatkov o HTML kóde. Druhá časť pozostáva z oboznámením sa so skúmaným podnikom a jeho dvomi najväčšími konkurentmi. Následne je skúmaná použiteľnosť e-shopu tohto podniku, pomocou focus group, ktorá bola zostavená z piatich respondentov spadajúcich do cieľovej skupiny podniku. Okrem toho bol e-shop skúmaný aj z technického hľadiska analýzou SEO faktorov, ktoré majú vplyv na zobrazenie webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania. Všetky tieto poznatky boli zhrnuté v SWOT analýze. Táto časť práce obsahuje aj možné riešenia zistených nedostatkov.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)