Cieľom bakalárskej práce je analyzovanie súčasného stavu marketingu a reklamy drevárskych podnikov na Slovensku. V prvej časti budeme zisťovať, aké formy marketingu a reklamy drevárske podniky používajú pri oslovení potencionálnych zákazníkov. Zameriame sa aj na formu online marketingu, ktorá je pre podnik v dnešnom svete veľmi dôležitá aj v dôsledku pandémie Covid-19, ktorá zasiahla celý aj podnikateľský svet. Kvôli niekoľkým lock-downom, kedy prevádzky boli zavreté, jediným možným predajom produktov bolo prostredníctvom internetu a e-shopov podnikov. Na základe situácie budeme zisťovať, ako drevárske podniky pôsobiace na Slovensku využívajú online priestor a moderné technológie pri ich marketingovej stratégii. V druhej časti prostredníctvom prieskumu dotazníkovou metódou zistíme, ako zákazníci reagujú na reklamu drevárskych podnikov, ich spokojnosť so službami drevárskych podnikov a či ich pri výbere produktov ovplyvnila pandémia Covid-19. Na záver vypracujeme návrhy na podporu predaja nábytku pre drevárske podniky počas a po pandémii.