DZB - Zverejnená bakalárska práca

Marketing a reklama drevárskych podnikov v podmienkach SR

Autor
Parilla, Ján
Školiteľ
Parobek, Ján
Oponent
Rokonalová, Alena
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=983A108C82E0ACEA9E5E756AE8A0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
03.06.2021

Dátum vytvorenia protokolu
03.06.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
22.06.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Cieľom bakalárskej práce je analyzovanie súčasného stavu marketingu a reklamy drevárskych podnikov na Slovensku. V prvej časti budeme zisťovať, aké formy marketingu a reklamy drevárske podniky používajú pri oslovení potencionálnych zákazníkov. Zameriame sa aj na formu online marketingu, ktorá je pre podnik v dnešnom svete veľmi dôležitá aj v dôsledku pandémie Covid-19, ktorá zasiahla celý aj podnikateľský svet. Kvôli niekoľkým lock-downom, kedy prevádzky boli zavreté, jediným možným predajom produktov bolo prostredníctvom internetu a e-shopov podnikov. Na základe situácie budeme zisťovať, ako drevárske podniky pôsobiace na Slovensku využívajú online priestor a moderné technológie pri ich marketingovej stratégii. V druhej časti prostredníctvom prieskumu dotazníkovou metódou zistíme, ako zákazníci reagujú na reklamu drevárskych podnikov, ich spokojnosť so službami drevárskych podnikov a či ich pri výbere produktov ovplyvnila pandémia Covid-19. Na záver vypracujeme návrhy na podporu predaja nábytku pre drevárske podniky počas a po pandémii.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)