DZB - Zverejnená bakalárska práca

Neetické aspekty marketingového mixu

Autor
Ďuricová, Ivana
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=983A108C82E0ACEA92507A6AE8A0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
01.06.2021

Dátum vytvorenia protokolu
01.06.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
22.06.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Cieľom bakalárskej práce je poukázať na konkrétne prejavy neetického správania sa obchodníkov voči zákazníkom, ktoré realizujú v rôznych podobách v rámci jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Práca obsahuje teoretické východiská k skúmanej problematike, kde sme definovali základné pojmy: etiku, marketing a vzťah medzi nimi. V praktickej časti prinášame konkrétne príklady neetického správania obchodníkov voči zákazníkom v rámci vybraných nástrojov marketingového mixu. Na záver predstavíme organizácie, ktoré dohliadajú na etické správanie obchodníkov a spôsoby ako v tejto oblasti vzdelávať zákazníkov, aby sa predišlo týmto neetickým praktikám.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)