DZB - Zverejnená bakalárska práca

Neetické aspekty marketingového mixu

Autor
Adameková, Veronika
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Zaťko, Ján
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=983A108C82E0ACEA9250796AE8A0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
01.06.2021

Dátum vytvorenia protokolu
01.06.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
22.06.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
Primárnym cieľom bakalárskej práce je upriamiť pozornosť na neetické správanie, respektíve morálne zlyhanie zo strany podniku voči konečným spotrebiteľom, ktoré aplikujú v rôznych podobách v rámci jednotlivých nástrojov marketingového mixu. Prostredníctvom produktu, ceny, distribúcie a propagácie podnik ovplyvňuje zákazníkov a nepriamo ich núti nakupovať, pričom v mnohých prípadoch za týmto účelom siaha po rôznych zavádzajúcich praktikách. Bakalárska práca pozostáva z dvoch nosných častí. Prvá časť práce je teoretického charakteru, kde prinášame poznatky z oblasti etiky vo všeobecnosti, podnikateľskej etiky a marketingu ako nástroja podnikania. Druhá časť je praktická, kde sa zameriavame na konkrétne neetické príklady, a to v rámci jednotlivých nástrojoch marketingového mixu.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)