KLIMOVÁ, Zuzana: Neetické aspekty marketingového mixu [Bakalárska práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miriam Olšiaková, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: bakalár. Zvolen: TU, 2021. 61 s. Cieľom bakalárskej práce je poukázať na dôležitosť etiky v oblasti podnikania, obzvlášť v oblasti marketingu a marketingového mixu, ktorého nástroje sú neraz používané za účelom zavádzania a manipulovania zákazníka s cieľom priviesť ho ku kúpe produktu s pochybnou kvalitou či za neadekvátnu cenu. V teoretickej časti práce sa venujeme definovaniu základných pojmov súvisiacich s pojednávanou problematikou. V praktickej časti prezentujeme konkrétne príklady zavádzania zákazníka, a to v rámci jednotlivých prvkov marketingového mixu: produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia.