DZB - Zverejnená bakalárska práca

Neetické aspekty marketingového mixu

Autor
Klimová, Zuzana
Školiteľ
Olšiaková, Miriam
Oponent
Triznová, Miroslava
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=983A108C82E0ACEA905E7A6AE8A0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
3331 | *drevárstvo

Dátum zaslania práce do CRZP
02.06.2021

Dátum vytvorenia protokolu
02.06.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
21.06.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
KLIMOVÁ, Zuzana: Neetické aspekty marketingového mixu [Bakalárska práca]. Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Vedúci bakalárskej práce: Ing. Miriam Olšiaková, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: bakalár. Zvolen: TU, 2021. 61 s. Cieľom bakalárskej práce je poukázať na dôležitosť etiky v oblasti podnikania, obzvlášť v oblasti marketingu a marketingového mixu, ktorého nástroje sú neraz používané za účelom zavádzania a manipulovania zákazníka s cieľom priviesť ho ku kúpe produktu s pochybnou kvalitou či za neadekvátnu cenu. V teoretickej časti práce sa venujeme definovaniu základných pojmov súvisiacich s pojednávanou problematikou. V praktickej časti prezentujeme konkrétne príklady zavádzania zákazníka, a to v rámci jednotlivých prvkov marketingového mixu: produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)