Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie
Autor
Barillová, Claudia
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Hrušecký, Roman
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2022
Počet strán
43s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=85CE14C1EED0152B7732D89735B2
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
2508 | *informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
03.06.2022
Dátum vytvorenia protokolu
03.06.2022
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
01.07.2022
Práca je zverejniteľná od
01.07.2022
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
BARILLOVÁ Claudia: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou – prostredie Krokovanie (Bakalárska práca) – Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky; Katedra aplikovanej informatiky. – Školiteľ: RNDr. Peter Borovanský, PhD.: FMFI UK, 2022, 43 strán Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť aplikáciu na Androidové zariadenia, ktorá poskytne deťom na prvom stupni základných škôl pomoc pri učení matematiky. Naša aplikácia spracováva prostredie Krokovanie podľa Hejného metódy a princípoch tvorby edukačného softvéru. Aplikácia obsahuje štyri levely, pričom každý z nich má desať úloh, ktoré náročnosťou postupne gradujú. Úlohy sú náhodne generované a nie sú dopredu preddefinované, čím je zaistené veľké množstvo úloh. Naša aplikácia bola otestovaná na žiakoch prvého stupňa základnej školy, kde sa matematika vyučuje Hejného metódou. Kľúčové slová: Hejného metóda, Krokovanie, Android aplikácia, matematika, edukačný softvér
Abstrakt v sekundárnom jazyku
BARILLOVÁ Claudia: Educational software for Hejny's method of mathematics teaching - environment Step-ups (Bachelor thesis) – Comenius University in Bratislava, Faculty of Mathematics, Physics and Informatics; Department of Applied Informatics. – Supervisor: RNDr. Peter Borovanský, PhD.: FMFI UK, 2022, 43 pages The aim of this bachelor thesis is to create an application for Android devices that will provide children in the first grade of primary school with help in learning mathematics. Our application is designed by the Step-ups environment of Hejny's method and the principles of creating educational software. The application contains four levels, each of which has ten tasks, which gradually increase in difficulty. Our application was tested on primary school students where mathematics is taught by Hejny's method. Key words: the Hejny's method, Step-ups, Android application, mathematics, educational software
1749827