DZB - Zverejnená bakalárska práca

Ovládanie hier cez akcelerometer

Autor
Večera, Mário
Školiteľ
Cápay, Martin
Oponent
Michaličková, Viera
Škola
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre FPV UKF KI
Rok odovzdania
2020
Počet strán
45s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=81B8C7E3C61A011F103F341BFB16
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
2511 | aplikovaná informatika

Dátum zaslania práce do CRZP
10.05.2020

Dátum vytvorenia protokolu
10.05.2020

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
02.07.2020

Práca je zverejniteľná od
02.07.2020

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
VEČERA, Mário: Ovládanie hier cez akcelerometer. [Bakalárska práca]. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Fakulta prírodných vied. Školiteľ: Mgr. Martin Cápay, PhD. Stupeň odbornej kvalifikácie: Bakalár odboru Aplikovaná informatika. Nitra: FPV, 2019. 45 s. Cieľom prace bolo analyzovať spôsob ovládania hier akcelerometrom. Predchádzalo tomu oboznámenie sa s princípom prace akcelerometra a so zariadením BBC micro:bit. V prvej kapitole prace sa venujeme poznaniu akcelerometru teda senzoru zrýchlenia. V druhej kapitole sa venujeme účelu, hardvérovým častiam a základom prace s micro:bitom. Štvrtá kapitola je určená vytýčeniu čiastočných cieľov ktorých dosiahnutie bolo nevyhnutne pre naprogramovanie vlastnej hry s GUI. Vo štvrtej kapitole analyzujeme dostupne prostriedky na dosiahnutie vytýčených cieľov z tretej kapitoly. Piata kapitola pozostáva z jednotlivých úloh ktoré boli naprogramovane na dosiahnutie cieľu prace .
VEČERA, Mário: Games Controling via the Accelerometer [Bachelor Thesis]. Constantine the Philosopher University in Nitra. Faculty of Natural Sciences. Supervisor: Mgr. Martin Cápay, PhD. Degree of Qualification: Bachelor of Applied Informatics. Nitra: FNS, 201x. 45 p. The aim of the work was to analyze the way of controlling games using an accelerometer. This was preceded by an introduction to the principle of operation of the accelerometer and BBC micro:bit device. In the first chapter we deal with the knowledge of the accelerometer, so the acceleration sensor. In the second chapter we deal with the purpose, hardware parts and basics of working with micro: bit. The fourth chapter is designed to set the sub-objectives that were necessary to program your own game with a GUI. In the fourth chapter, we analyze the available means to achieve the goals set in the third chapter. The fifth chapter consists of individual tasks that have been programmed to achieve the goal of the work.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)