DZB - Zverejnená bakalárska práca

Neverbálna komunikácia v reklame

Autor
Melicháčová, Ema
Školiteľ
Oravcová Triznová, Miroslava
Oponent
Nosáľová, Martina
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
65.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=7E432E204D1F6C32995B8C3802D8
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
14.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
14.05.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
16.06.2022

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
Bakalárska práca je zameraná na neverbálnu komunikáciu a jej prostriedky v reklame. Cieľom bakalárskej práce je na základe teoretických znalostí a výsledkov zhodnotiť, ako si ľudia všímajú neverbálnu komunikáciu, jej prostriedky v reklame na vybraný produkt, a či na nich nejakým spôsobom vplýva. V teoretickej časti je priblížená neverbálna komunikácia a jej zložky. Ďalej je v nej opísaná klasifikácia typov reklamy, jej história a ciele. V praktickej časti je následne vybraná vhodná videoreklama, ktorá je zhodnotená dvomi skupinami respondentov prostredníctvom dotazníkového prieskumu. Na základe výstupu sú porovnané dáta z čiernobielej a farbenej verzie reklamy, tie sú potom zhodnotené v záverečnej časti práce.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)