DZB - Zverejnená bakalárska práca

Marketingová analýza vo vybranom podniku

Autor
Vištiak, Peter
Školiteľ
Oravcová Triznová, Miroslava
Oponent
Nosáľová, Martina
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2022
Počet strán
35strán. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=72A4E145D65F5DA0B64E3D0B29C0
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
19.05.2022

Dátum vytvorenia protokolu
19.05.2022

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
20.06.2022

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Hlavným cieľom bakalárskej práce je vykonať marketingovú analýzu v podniku COOP Jednota Krupina. Práca pozostáva zo štyroch častí. V prvej časti sú vymedzené pojmy ako: marketing, marketingová analýza, marketingový mix, analýza zákazníka, analýza konkurencie a SWOT analýza. V druhej časti práce je vymedzený cieľ a charakterizovaná metodika práce. Tretia časť pozostáva z charakteristiky vybraného podniku a výskumu ktorý bol realizovaný na vzorke 97 respondentov. Ďalej bol skúmaný podnik podľa marketingového mixu, Porterovho modelu a SWOT analýzy. V poslednej štvrtej časti sú uvedené výsledky z prieskumu a na základe výstupov sú navrhnuté zlepšenia.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)