Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Susedia
Autor
Karafová, Kristína
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Tomcsányi, Peter
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2018
Počet strán
47s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=65CF89236B0A7E1244D77FE040F7
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
2511 | aplikovaná informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
30.05.2018
Dátum vytvorenia protokolu
30.05.2018
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
02.07.2018
Práca je zverejniteľná od
01.07.2018
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá reprezentuje prostredie Hejného metódy - Susedia. Aplikácia je vyvíjaná v multiplatformovom prostredí Unity. Vďaka tomu je dostupná pre viaceré operačné systémy (Android, iOS). Aplikácia je prispôsobená skupine žiakov prvého stupňa základnej školy. Žiaci budú hravou formou riešiť zadané úlohy a tým zlepšovať a rozvíjať svoje znalosti z matematiky. V teoretickej časti tejto práce sú spracované informácie o edukačnom softvéri, Hejného metóde, prostredí Susedia, analýze jednotlivých technológií a porovnávaní existujúcich podobných aplikácií. Praktická časť je zameraná na návrh aplikácie, popis procesu implementácie celej aplikácie v Unity a priebeh testovania aplikácie na skupine žiakov základnej školy.
Abstrakt v sekundárnom jazyku
The goal of the bachelor thesis is to create a mobile application that represents the environment of the Hejny method - Neighborhood. The application is developed in Unity multiplatform environment. This makes it available for multiple operating systems (Android, iOS). The application is adapted for primary school pupils. Pupils will be able to solve the assigned tasks in playful way and thus improve and develop their knowledge of mathematics. In the theoretical part of this thesis, there is information about the educational software, the Hejny’s method, the environment of Neighborhood, the analysis of individual technologies and the comparison of similar applications. The practical part is focused on the application design, description of the process of implementation the whole application in Unity and the course of application testing on the group of elementary school pupils.
1584164