DDP - Zverejnená diplomová práca

Marketingové analýzy a návrh marketingovej stratégie vo vybranom podniku

Autor
Nagy, Adrián
Školiteľ
Šupín, Mikuláš
Oponent
Triznová, Miroslava
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2020
Počet strán
60s.. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=64930206F366C8E3410AE4C607D8
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6284 | ekonomika a manažment podniku

Dátum zaslania práce do CRZP
30.05.2020

Dátum vytvorenia protokolu
30.05.2020

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
23.06.2020

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
NAGY, Adrián: Marketing analysis and design of a selected marketing strategy. Technical University of Zvolen, Faculty of Wood Sciences and Technology, Department of Marketing, Trade and World Forestry, Study program: Economy and Management in Wood-processing Industry; Supervisor: Dr.h.c. prof. Ing. Mikuláš Šupín, CSc., Zvolen 2020, 78 p.In the diploma thesis we focused on selected marketing analyzes and the design of a marketing strategy in a selected company. We defined the theoretical basis of the problem, which consisted of defining the concept of marketing, marketing mix, history of insurance and the basic concept in insurance. We also defined selected marketing analyzes. In the practical part, we first determined the goal and methodology of the thesis and applied the theoretical knowledge to selected marketing analyzes. In the last chapter, we proposed a marketing strategy for the company Allianz-Slovenská poisťovňa together with recommendations.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)