Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Výstavisko
Autor
Olšakovský, Adam
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Miková, Karolína
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2021
Počet strán
45s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=6327E39BEACEDA0308030F820365
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
2508 | *informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
31.05.2021
Dátum vytvorenia protokolu
31.05.2021
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
01.08.2021
Práca je zverejniteľná od
01.08.2021
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo navrhnutie a implementovanie mobilnej aplikácie, ktorá by mohla byť použitá ako učebná pomôcka určená pre ZŠ, presnejšie pre žiakov prvého stupňa. Zo vzdelávacieho hľadiska je táto aplikácia založená na princípoch tvorby edukačného softvéru a spracúva Hejného metódu. Ilustruje možnosti tejto metódy na jednom z jej prostredí – Výstavisko. Toto prostredie pomáha žiakom nadobudnúť lepšie porozumenie sveta číselných radov a získať skúsenosti so štruktúrou čísel. V porovnaní s limitovaným počtom príkladov v učebniciach a pracovných zošitoch, aplikácia dokáže generovať nové úlohy v sérii úrovní s postupnou gradáciou náročnosti a dovoľuje tvorbu vlastných zadaní. Táto mobilná aplikácia bola testovaná žiakmi druhého ročníka ZŠ.
Abstrakt v sekundárnom jazyku
The focus of this bachelor’s thesis was to design and implement a mobile application which could be used as an educational tool aimed at primary schools, more precisely at primary education pupils. From the educational perspective, this application is based on the principles of educational software and utilizes the Hejny’s method. It illustrates the possibilities of this method on one of its environments – the Exhibition Center. This environment helps pupils acquire better understanding of the world of number series and gain experience with the structure of numbers. As opposed to the limited number of exercises in regular workbooks and textbooks, this application can generate new tasks in a series of levels with gradually increasing difficulty and enables the creation of own tasks. This mobile application was tested by and on pupils attending the second grade of primary schools.
1707962