Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Geodosky
Autor
Orság, Nicolas
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Tomcsányiová, Monika
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=6327E39BEACEDA0308030E820365
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
2508 | *informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
31.05.2021
Dátum vytvorenia protokolu
31.05.2021
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
01.08.2021
Práca je zverejniteľná od
01.08.2021
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
ORSÁG, Nicolas: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Geodosky [Bakalárska práca], Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Katedra aplikovanej informatiky; školiteľ: RNDr. Peter Borovanský, PhD., Bratislava, 2021, 40 strán Cieľom tejto bakalárskej práce je pomôcť pri výučbe matematiky pre deti na prvom stupni základných škôl, pomocou vytvorenia mobilnej aplikácie pre Androidové zariadenia. Aplikácia funguje na báze Hejného metódy a zameriava sa na prostredie Geodosky. Obsahuje šesť úrovní náročnosti, každá z úrovni obsahuje postupne gradujúce úlohy. Úlohou aplikácie je hravou formou vyzývať žiaka sa zamyslieť a rozširovať jeho znalosť geometrie.
Abstrakt v sekundárnom jazyku
ORSÁG, Nicolas: Educational software for Hejny’s method of mathematics teaching - environment Geoboards [Bachelor Thesis], Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Department of Applied Informatics; Supervisor: RNDr. Peter Borovansk´y, PhD., Bratislava, 2021, 40 pages The aim of this bachelor thesis is to help teach mathematics to children in the first grade of primary schools, by creating a mobile application for Android devices. The application works on the basis of the Flock method and focuses on the Geodoska environment. It contains six levels of difficulty, each level contains gradually grading tasks. The task of the application is to playfully encourage the student to think and expand his knowledge of geometry.
1707963