DZB - Zverejnená bakalárska práca

Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Geodosky

Autor
Orság, Nicolas
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Tomcsányiová, Monika
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=6327E39BEACEDA0308030E820365
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
2508 | *informatika

Dátum zaslania práce do CRZP
31.05.2021

Dátum vytvorenia protokolu
31.05.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
01.08.2021

Práca je zverejniteľná od
01.08.2021

Elektronická verzia
 Prehliadať
ORSÁG, Nicolas: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Geodosky [Bakalárska práca], Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky, Katedra aplikovanej informatiky; školiteľ: RNDr. Peter Borovanský, PhD., Bratislava, 2021, 40 strán Cieľom tejto bakalárskej práce je pomôcť pri výučbe matematiky pre deti na prvom stupni základných škôl, pomocou vytvorenia mobilnej aplikácie pre Androidové zariadenia. Aplikácia funguje na báze Hejného metódy a zameriava sa na prostredie Geodosky. Obsahuje šesť úrovní náročnosti, každá z úrovni obsahuje postupne gradujúce úlohy. Úlohou aplikácie je hravou formou vyzývať žiaka sa zamyslieť a rozširovať jeho znalosť geometrie.
ORSÁG, Nicolas: Educational software for Hejny’s method of mathematics teaching - environment Geoboards [Bachelor Thesis], Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Department of Applied Informatics; Supervisor: RNDr. Peter Borovansk´y, PhD., Bratislava, 2021, 40 pages The aim of this bachelor thesis is to help teach mathematics to children in the first grade of primary schools, by creating a mobile application for Android devices. The application works on the basis of the Flock method and focuses on the Geodoska environment. It contains six levels of difficulty, each level contains gradually grading tasks. The task of the application is to playfully encourage the student to think and expand his knowledge of geometry.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)