DZB - Zverejnená bakalárska práca

Využitie Minecraft: Education Edition ako game-based learning vo vyučovaní informatiky

Autor
Mesaroš, Lukáš
Školiteľ
Kvaššayová, Nika
Oponent
Lovászová, Gabriela
Škola
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre FPV UKF KI
Rok odovzdania
2021
Počet strán
60s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=5795EDEC5E3EE6CF7FB669D14A91
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
7605 | *učiteľstvo a pedagogické vedy

Dátum zaslania práce do CRZP
15.04.2021

Dátum vytvorenia protokolu
15.04.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
10.06.2021

Práca je zverejniteľná od
10.06.2021

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Bakalárska práca Využitie Minecraft: Education Edition ako game-based learning vo vyučovaní informatiky pojednáva o spracovaní metodík, ktoré by mohli byť niekedy v budúcnosti využité na vyučovanie informatiky na základných školách. Úlohy v metodikách sú vytvorené v hre Minecraft: Education Edition za pomoci editora blokového programovania Microsoft MakeCode. Cieľom bakalárskej práce bolo vytvoriť v prostredí hry Minecraft: Education Edition také úlohy na programovanie, ktoré odzrkadľujú inovovaný Štátny vzdelávací program. Úlohy sú určené pre žiakov piateho až ôsmeho ročníka nižšieho sekundárneho vzdelávania, a majú motivačný a gradačný charakter, kde má žiak za komplexnú úlohu si postaviť svoju vlastnú farmu.
The bachelor’s thesis Use of Minecraft: Education edition as game-based learning in teaching computer science deals with elaboration of methodologies that could be used sometime in the future for the teaching of computer science in primary schools. Methodology tasks are created in Minecraft: Education Edition with the help of the block -based programming editor Micrososft MakeCode. The aim of the bachelor’s thesis was to create in the environment of the game Minecraft: Education Edition such programming tasks that reflect the innovated State education program. The tasks are intended for pupils in the fifth to eighth year of lower secondary education, and have a motivating and gradating character, where the pupil has a complex task to build his own farm.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)