DDZ - Zverejnená dizertačná práca

Špecifický model marketingového mixu mestského marketingu v praxi miest Prešovského regiónu

Autor
Dodecký, Jaroslav
Školiteľ
Rózsa, Zoltán
Oponent
Dorčák, PeterLieskovská, VandaViestová, Kristína
Škola
Prešovská univerzita v Prešove FM 7MMOFM
Rok odovzdania
2014
Počet strán
158s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=4D4167EFBDF6647E38C9A99507C7
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Dizertačná práca

Študijný odbor
6289 | manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
17.07.2014

Dátum vytvorenia protokolu
17.07.2014

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
15.03.2015

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
Predkladaná dizertačná práca sa zaoberá špecifickými nástrojmi marketingového mixu mestského marketingu okresných miest v Prešovskom regióne. Hlavným cieľom práce je navrhnúť inovatívny špecifický model marketingového mixu mesta na základe analýzy kľúčových marketingových prvkov typických pre okresné mestá v Prešovskom regióne formou rozšírenia a inovácie základného modelu marketingového mixu 4P a diferencovaných modelov marketingového mixu územia. Hlavný cieľ práce je naplnený realizáciou čiastkových cieľov, ktoré v sebe zahŕňajú riešenia jednotlivých výskumných úloh a to nielen v teoretickej, ale aj analytickej a návrhovej časti. Teoretická časť práce na základe spracovania dostupnej odbornej domácej a zahraničnej literatúry charakterizuje základné pojmy súvisiace s riešenou problematikou mestského marketingu a jednotlivých nástrojov marketingového mixu. V metodickej a metodologickej časti práce sú prezentované ciele práce, výskumné problémy, hypotézy, výskumná vzorka a metódy práce. Analytická časť práce prezentuje výsledky výskumu z oblasti využitia špecifických nástrojov marketingového mixu mestského marketingu v okresných mestách Prešovského kraja a hodnotenie hypotéz, ktoré sú spracované pomocou vybraných štatistických metód. Záver práce prináša súhrn návrhov a odporúčaní z oblasti využitia špecifických nástrojov marketingového mixu mestského marketingu v okresných mestách Prešovského kraja.
This thesis deals with specific marketing tools of city marketing in the cities of Prešov region. The main objective of the thesis is to design an innovative specific model of marketing mix based on the analysis of marketing elements specific to the cities in Prešov region and based on their objective findings by extending the basic model innovation and marketing mix 4P models and differentiated marketing mix area. The main aim of the thesis is composed by the accomplishment of partial targets which themselves include the solutions of the componential research tasks, not only in the theoretical but also in analytical and propositional field. The theoretical part of thesis, based on the domestic and the international scholarly literature available, characterises the basic notions related to city marketing and the individual tools of marketing mix. In the methodical and methodological parts of the thesis are presented the aims of the thesis, research problems, hypotheses, research sample and methods. The analytical part of the thesis presents the results of research on the use of specific marketing mix of city marketing in the cities of Presov region and assesment of the hypotheses processed by selected statistical methods. The conclusion brings the summarization of the proposals and recommendations for use of specific marketing mix of city marketing in the cities of Presov region.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)