DDP - Zverejnená diplomová práca

Návrh marketingovej stratégie pre vybraný podnik

Autor
Foltániová, Michaela
Školiteľ
Oravcová Triznová, Miroslava
Oponent
Maťová, Hana
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
94.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=4BD9478A3A7038F607293AAC8853
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
20.05.2021

Dátum vytvorenia protokolu
20.05.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
09.06.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
The diploma thesis is focused on designing a marketing strategy for the newly emerging amusement park in Liptov. The aim of the thesis is to design a proper marketing strategy, analysis of travel trends, detailed analysis of the competition, exceptional attributes in Liptov, determination of the competitive advantage of the theme park, examination of the external environment in which the business will operate and a detailed analysis of potential customers and their expectations, the amount of entrance fee they are willing to pay and their preferred method of communication. Based on the detailed analysis using a questionnaire, characterize the potential customers of the business as accurately as possible and thus design a marketing strategy.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)