Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Súčtové trojuholníky
Autor
Linhart, Daniel
Školiteľ
Borovanský, Peter
Oponent
Kohanová, Iveta
Škola
Univerzita Komenského v Bratislave FMFI FMFI.KAI
Rok odovzdania
2016
Počet strán
46s.
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=432D5F57058EEAA059972661F036
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
2511 | aplikovaná informatika
Dátum zaslania práce do CRZP
30.05.2016
Dátum vytvorenia protokolu
30.05.2016
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
13.08.2020
Práca je zverejniteľná od
01.09.2016
Elektronická verzia
Prehliadať
Abstrakt v primárnom jazyku
LINHART, Daniel: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Súčtové trojuholníky (Bakalárska práca) – Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta matematiky, fyziky a informatiky; Katedra aplikovanej informatiky. – Školiteľ: RNDr. Peter Borovanský, PhD.: FMFI UK, 2016 Na základných školách sa čoraz častejšie vyučuje matematika pomocou Hejného metódy. Hejného metóda má slabú softvérovú podporu. V mojej práci analyzujem existujúce programy a na základe analýzy som vytvoril mobilnú aplikáciu. V aplikácii som vyuţil prostredie súčtových trojuholníkov, ktoré tvorí základ celej hry. Aplikácia je ľahko dostupná pre všetkých ţiakov, vyučujúcich i rodičov, ktorí ju budú môcť neobmedzene vyuţívať. Kľúčové slová: Hejného metóda, súčtové trojuholníky, mobilná aplikácia
Abstrakt v sekundárnom jazyku
LINHART, Daniel: The Hejny method educational software – Adding triangles (Bachelor thesis) - Comenius University in Bratislava, Faculty of mathematics, physics and informatics; Department of applied informatics - Adviser: RNDr. Peter Borovanský, PhD.: FMFI UK, 2016 In elementary schools is math educated more and more with Hejny method. Hejny method has low software support. In my bachelor thesis I have been analyzing existing applications and based on these analyses I have created new mobile application. I have used environment of adding triangles in my application, which is main part of application. Application is easily available for all students, teachers and parents without any limitations. Key words: Hejny method, adding triangles, mobile application.
1484070