Bakalárska práca je istým návodom pre ľudí, ktorí sa oddávna chcú od iných odlíšiť štýlom obliekania a pre mladých potencionálnych dizajnérov ponúka jeden z možných spôsobov ako nájsť uplatnenie na trhu práce, ukázať svoje nadanie a štýl. Tiež ukazuje jednu z možností pre nadnárodné spoločnosti ako Nike, Adidas, Palladium, Novesta, Vans a iné ako si vychovávať svojich nových dizajnérov pre značku. Interiér predajne s teniskami spája koncept miesta, kde sa stretáva klient, dizajnér a značka v jednom. Každý človek má potrebu byť iný, jedinečný, odlíšiť sa. Nie každý má však schopnosť previesť svoje myšlienky a nápady do reálnej podoby. Mladí návrhári majú často problém, ako sa uviesť na trh práce a spraviť sa viditeľnými v konkurenčnom priestore. Majú svoju víziu, schopnosť zrealizovať svoje návrhy a predstavivosť, vďaka ktorej vedia ponúknuť niečo nové. Toto môže byť spojenie zákazníka a dizajnéra s víziou, ktorý v biznise ešte len začína. Táto práca sa zaoberá tým, ako spojiť mladých dizajnérov s klientami, spoločnosťami, pre ktoré by vedeli byť prínosom, nemajú však ešte svoje zázemie a nevie sa o nich.