Toggle navigation
Hlavná stránka
Zoznam záznamov
Rozšírené hľadanie
Hľadať
DZB - Zverejnená bakalárska práca
Kvalita služieb
Autor
Blažková, Monika
Školiteľ
Klementová, Jarmila
Oponent
Moresová, Mária
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KEMP (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=38F43C5054BC4F7F2EB8C3F31F28
Primárny jazyk
slovenčina
Typ práce
Bakalárska práca
Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment
Dátum zaslania práce do CRZP
03.06.2021
Dátum vytvorenia protokolu
03.06.2021
Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
21.06.2021
Elektronická verzia
Prehliadať
Kľúčové slová (ostatné):
kvalita
služby
spokojnosť zákazníka
Slovenská pošta
Abstrakt v primárnom jazyku
Cieľom bakalárskej práce je skúmať problematiku súčasného stavu kvality služieb na Slovensku, so zameraním na poštové služby poskytované zákazníkom na pobočkách. V teoretickej časti sú zadefinované pojmy kvalita, služby, vlastnosti služieb, delenie služieb, poštové služby, norma ISO 9000 a TQM, spokojnosť zákazníkov. Všetky informácie sú čerpané z odbornej literatúry a oficiálnej stránky Slovenskej pošty. V praktickej časti sme pomocou dotazníkového prieskumu hodnotili spokojnosť zákazníkov s konkrétnymi službami, ktoré sú poskytované Slovenskou poštou na pobočke v obci Vígľaš. Na základe vytvorených grafov zo získaných dát, vieme určiť s ktorými službami sú zákazníci spokojní, prípadne nespokojní a následne boli navrhnuté zlepšenia.
1709145