DZB - Zverejnená bakalárska práca

Kvalita služieb

Autor
Blažková, Monika
Školiteľ
Klementová, Jarmila
Oponent
Moresová, Mária
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KEMP (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
40.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=38F43C5054BC4F7F2EB8C3F31F28
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
03.06.2021

Dátum vytvorenia protokolu
03.06.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
21.06.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
Cieľom bakalárskej práce je skúmať problematiku súčasného stavu kvality služieb na Slovensku, so zameraním na poštové služby poskytované zákazníkom na pobočkách. V teoretickej časti sú zadefinované pojmy kvalita, služby, vlastnosti služieb, delenie služieb, poštové služby, norma ISO 9000 a TQM, spokojnosť zákazníkov. Všetky informácie sú čerpané z odbornej literatúry a oficiálnej stránky Slovenskej pošty. V praktickej časti sme pomocou dotazníkového prieskumu hodnotili spokojnosť zákazníkov s konkrétnymi službami, ktoré sú poskytované Slovenskou poštou na pobočke v obci Vígľaš. Na základe vytvorených grafov zo získaných dát, vieme určiť s ktorými službami sú zákazníci spokojní, prípadne nespokojní a následne boli navrhnuté zlepšenia.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)