Vyvíjame aplikáciu pre zjednodušenie nakupovania. Používateľom umožňujeme vytvárať interaktívnu mapu regálov obchodu, do ktorých potom môžu ukladať produkty, aby nasimulovali skutočný obchod. Vďaka tejto funkcionalite používateľ zisťuje aký produkt sa v akom regáli nachádza a dokáže rýchlejšie nakúpiť. Taktiež si môže overiť dostupnosť produktov v obchodoch. V práci sa rozhodneme, či je vyhovujúcejšia webová alebo natívna aplikácia. Po rozhodnutí pre natívnu sa pozrieme na to, aké technológie pre vývoj takýchto aplikácií existujú. Po výbere softvérového rámca si vyberieme aj databázu. Budeme teda používať softvérový rámec Flutter, ktoré používa programovací jazyk Dart. Taktiež sa zoznámime s produktom Firebase od Google. Firebase ponúka produkty ako nerelačnú databázu Firestore, alebo Authentication, ktorý použijeme na overenie používateľov našej aplikácie. Ďalej si urobíme návrh prípadov použitia a diagram tried, aby sme si ujasnili, ako má projekt vyzerať. Povieme si o základoch vzoru MVC a nastavíme si pravidlá pre používateľské rozhranie. V časti Implementácia sa pozrieme na to, ako funguje Flutter, resp. Dart samotný. Zoznámime sa so softvérovým rámcom GetX, ktorý funguje vrámci Flutteru a povieme si, aké sú jeho výhody.