BYSTRIANSKÝ, Martin: Hodnotenie zákazníkov vo firme HIRJAK – HARDWOOD, s.r.o. [Diplomová práca] – Technická univerzita vo Zvolene. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva. Školiteľ: Ing. Ján Parobek, PhD. Zvolen: TU, 2023. 52 s. V dnešnej dobe si čoraz viac podnikov uvedomuje závislosť na svojich zákazníkoch. Cieľom každého podnikania je uspokojovať potreby zákazníkov a budovať s nimi dlhodobo priaznivé vzťahy. Cieľom diplomovej práce bolo definovať starostlivosť o vybraných zákazníkov konkrétnej spoločnosti na základe ABC analýzy a RFM analýzy. Diplomová práca je rozdelená do 4 kapitol. V prvej kapitole sme sa zamerali na teoretické východiská, pri ktorých sme využívali dostupné literárne a internetové zdroje. Druhá kapitola obsahuje cieľ práce. V tretej kapitole sme popísali metódy, ktorými sme sa snažili dosiahnuť nami stanovený cieľ práce. Posledná kapitola obsahuje popis vybraného podniku, aplikáciu použitých analýz, interpretáciu výsledkov a vyhodnotenie analýz. Súčasťou poslednej kapitoly sú aj návrhy starostlivosti o konkrétnych zákazníkov.