DDP - Zverejnená diplomová práca

Funkcie obalov a ich vplyv na nákupné rozhodovanie

Autor
Ostrihoňová, Mária
Školiteľ
Parobek, Ján
Oponent
Dzian, Michal
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2019
Počet strán
60.s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=2ECBA43F7F0867DDC628E5F3A665
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6259 | odvetvové ekonomiky a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
04.04.2019

Dátum vytvorenia protokolu
04.04.2019

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
13.06.2019

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Prehliadať
The subject of the thesis is evaluation of perception and usage of active and intelligent packaging in Slovakia. The objective of active and intelligent packaging is to prolong a lifespan of products. The function of listed packages allows for more detailed control of conditions. The research describes basic terms of packaging technology, defining of new types of packages and nature of marketing survey targeted on final consumers. In the practical part a survey and analysis of the perception of the individual functions of new types of packaging. The results of the thesis confirm the low interest of using individual active and intelligent packaging among customers. They perceive the above mention issue as new and unknown.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)