DDP - Zverejnená diplomová práca

Návrh marketingového mixu pre začínajúci podnik

Autor
Palečková, Linda
Školiteľ
Triznová, Miroslava
Oponent
Loučanová, Erika
Škola
Technická univerzita vo Zvolene DF KMOSL (DF)
Rok odovzdania
2021
Počet strán
71strán. s
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=2DF2AC71C78DA39E9CFEB3873752
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Diplomová práca

Študijný odbor
6213 | *ekonómia a manažment

Dátum zaslania práce do CRZP
14.05.2021

Dátum vytvorenia protokolu
14.05.2021

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
09.06.2021

Práca je zverejniteľná od
14.05.2022

Elektronická verzia
 Prehliadať
PALEČKOVÁ, Linda: Marketing mix design for beginning enterprise [diploma thesis]. Technical university of Zvolen. Faculty of Wood. Department of Marketing, Trade and World Forestry. Head: Ing. Miroslava Triznová, PhD. TU in Zvolen, 2021, 71 s. This master thesis deals with analysis of marketing mix in the field of services and its aim is to design a marketing mix for a selected start-up company. The theoretical part of the thesis first generally defines the marketing mix and its individual components and then characterizes marketing planning. The practical part then specifically deals with a design of marketing mix for a selected company in the field of services for the purpose of its future development, maintaining stability in the market and increasing its competitiveness.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)