Návrh školského klubu nie je zameraný iba na poobedňajšie aktivity, ale má za cieľ zapájať sa do diania v školách, ktoré majú k nemu prístup. Vytvára atraktívny a podnetný priestor na hravé pojatie vzdelávania detí základnej aj strednej školy. Pričom umožňuje obom školám čiastočne zachovať samostatnosť, alebo prepojiť vzdelávací proces v spoločnej spolupráci. Moduly, z ktorých je objekt poskladaný dovoľujú funkčnú variabilitu priestorov a zdôrazňujú hravý architektonický výraz klubu. Tento výraz umocňujú striedajúce sa plné a prázdne moduly ako metafora už nadobudnutých a budúcich vedomostí žiakov a študentov. Pri takomto type inštitúcie je dôležitá interakcia s okolím, a preto je hlavná fasáda orientovaná do ulice Svoradova. Avšak kvôli zachovaniu intimity sú navrhnuté určité typy zatienenia opakujúce sa na celej stavbe. Zvolené sú výrazné oceľové a hliníkové štruktúry ako paralela k zameraniu odbornosti strednej školy, a tou je elektrotechnika, pri ktorej sa pracuje s industriálnymi a základnými materiálmi vo svojej prirodzenej forme. Výrazné svahovanie využíva budova na výškové prepojenie pozemkov oboch škôl.