DZB - Zverejnená bakalárska práca

Dekódovanie hudobnej skladby z obrazového videa hry na klavír

Autor
Szabó, Péter
Školiteľ
Kajan, Slavomír
Oponent
Körösi, Ladislav
Škola
Slovenská technická univ. v Bratislave FEI ÚRK (FEI)
Rok odovzdania
2020
Trvalý odkaz - CRZP
https://opac.crzp.sk/?fn=detailBiblioForm&sid=2C8AB4190B6536A9D5841A7B1CEB
Primárny jazyk
slovenčina

Typ práce
Bakalárska práca

Študijný odbor
2647 | *kybernetika

Dátum zaslania práce do CRZP
11.06.2020

Dátum vytvorenia protokolu
11.06.2020

Dátum doručenia informácií o licenčnej zmluve
17.07.2021

Práca je zverejniteľná od
ihneď

Elektronická verzia
 Stiahnuť prácu (pdf)
 Prehliadať
SLOVENSKÁ TECHNICKÁ UNIVERZITA V BRATISLAVE FAKULTA ELEKTROTECHNIKY A INFORMATIKY Študijný odbor: 9.2.7 Kybernetika Študijný program: Robotika a kybernetika Author: Peter Szabó Bakalárska práca: Dekódovanie hudobnej skladby z obrazového videa hry na klavír Vedúci bakalárskej práce: Ing. Slavomír Kajan, PhD. Mesiac, rok odovzdania: jún, 2020 Klúčové slová: Klavír, nájdenie, hľadanie, algoritmus, vytvorenie Cieľom bakalárskej práce je návrch algoritmu, ktorý nájde na obrazovke klavíru, ktorý sa vytvára budúce grafické stlačené noty na základe akejkoľvek hudby z videa. Videá sú uložene na youtube.com, z ktorých algoritmus vytvára screen-shoty. Východiskom projektu bol experimentálny marketing spoločnosti Volkswagen AG, a japonský vynález takzvaný Dance Dance Revolution, ktorá funguje na základe znázornenie pozicii klávesov na oblžníkovom platforme. Náš algoritmus sa odlíšuje od spomenutých platforiem s tým, že je spojený externým svetom a vygenerovanie hlasu bude podl’a merania hmotnosti na jednom klavese, ktorý vytvára hudbu a znázornuje jednotlivé budúce stlačené noty. Algoritmus sa môže sa využívat’ ako metóda pri výučbe hry na klavíru.

Verzia systému: 6.2.61.5 z 31.03.2023 (od SVOP)